کلمه کلیدی طولانی چیست

کلمه کلیدی طولانی چیست


کلمه کلیدی طولانی چیست و چگونه در افزایش رتبه سئو به شما کمک میکند، موضوعی است که بیشتر افرادی که در زمینه سئو فعالیت میکنند به دنبال کشف آن هستند.

اگر سئو کار باشید، برای یک بار هم که شده، استفاده از کلمه کلیدی طولانی به گوشتان خورده، اما شاید به صورت دقیق ندانید که منظور از این کلمه چیست و چگونه باید از آن استفاده کنید.

ما در این مقاله قصد داریم هر آنچه که در مورد کلمه کلیدی طولانی به آن نیاز دارید را به شما توضیح دهیم تا نیاز نباشد برای درک بهتر به مقاله های دیگر سر بزنید. پس با ما همراه باشید.

 

کلمه کلیدی طولانی چیست

کلمه کلیدی طولانی چیست

کلمات کلیدی طولانی چیست؟

کلمات کلیدی طولانی، عبارات طولانی تر و خاص تری هستند که بازدید کنندگان در زمانی که به خرید نزدیک تر هستند از آن استفاده میکنند. این روزها همه به سمت راحت طلبی حرکت میکنند. برای سرچ در گوگل از جستجوی صوتی استفاده میکنند. زمانی که چیزی را داخل میکروفون گوگل میگویند متوجه میشویم که از کلمات کلیدی طولانی استفاده میکنند.

کلمه کلیدی طولانی عبارتی است که به طور کلی از سه تا پنج کلمه ساخته می شود. از آنجایی که این کلمات کلیدی خاص تر از اصطلاحات عمومی هستند، به شما امکان می دهند تا جامعه هدف خاصی را هدف قرار دهید. چرا که آنها به گونه ای طراحی شده اند که نحوه پرس و جوهای مردم را بهتر نشان می دهند.

شاید تصور کنید که تعداد سرچ کلمات کلیدی طولانی کمتر است! بله درست است. اما اگر بدانید چگونه از این کلمات استفاده کنید، باعث تحول وب سایت و کسب و کارتان خواهید شد.

کلمه کلیدی طولانی

کلمه کلیدی طولانی

کلمات کلیدی طولانی چرا انقدر اهمیت پیدا کرده؟

هر کسب و کاری، چه آنلاین چه سنتی برای شروع باید یک سری استراتژی داشته باشد تا بتواند به موفقیت بیشتری دست پیدا کند. اگر صاحب این کسب و کار به درستی این استراتژی ها را درک نکند یا حتی برنامه برای آن نداشته باشد، از همان ابتدا دچار ضرر و زیان می شود.

در کسب و کارهای آنلاین، در زمان راه اندازی وب سایت خودتان، باید استراتژی های لازم برای حضور در دنیای مجازی را تعیین کنید.

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین استراتژی بازار آنلاین، تعیین کلمات کلیدی هدف است. اگر هنوز نمیدانید کلمه کلیدی هدف چیست؟ مقاله قبلی ما را مطالعه کنید.

هر کسی زمانی که شروع به انجام کاری میکند، دوست دارد در آن زمینه به بهترین تبدیل شود و همچنین میزان سود و درآمد زیادی داشته باشد. اما باید به یاد داشته باشید که قبل از شما نیز افراد زیادی وارد این بازار شده اند، که البته آنها نیز تلاش زیادی برای رسیدن به موفقیت کرده اند.

کسب و کارهای نوپا برای شروع کار در فضای مجازی نباید تمرکزشان را روی کلمات کلیدی کوتاه بگذارند. بلکه کلمات کلیدی طولانی برای آنها انتخاب بهتری است.

کلمات کلیدی تک یا دو کلمه ای ( کلمات کلیدی کوتاه) پر رقابت هستند. سرچ بالایی دارند، در نهایت منجر به برند سازی و فروش بیشتر خواهند شد. اما باید دقت داشته باشید که کسب رتبه در این کلمات بسیار سخت و پر هزینه است. چرا؟

به دلیل پر رقابت بودن و زیاد بودن رقیبان در این کلمات، شما که تازه وارد هستید اگر بخواهید موفق شوید باید هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنید. همچنین زمان و ابزار زیادی را بذارید تا بتوانید در این حیطه موفق شوید. حتی دیده شده که درصد بالایی از کسب و کارهای نوپایی که این کلمات را برای سایت خود انتخاب کرده اند، با شکست مواجه شده اند.

در مقابل کلمات کلیدی کوتاه، کلمات کلیدی طولانی قرار دارند. کلمات کلیدی طولانی بسیار خاص و هدفمند هستند و به همین دلیل برای موفقیت کسب و کارهای آنلاین بسیار مهم هستند.

استفاده هوشمندانه از کلمات کلیدی طولانی باعث افزایش ترافیک ورودی سایت و بهبود نرخ کلیک سایت می شود. مزیت استفاده از این کلمات این است که کاربرانی وارد سایت می شوند که دقیقا به دنبال آنچه در سایت شما ارائه می شود بوده اند و این باعث افزایش احتمال جذب کاربر می شود.

 

پیدا کردن کلمه کلیدی طولانی

پیدا کردن کلمه کلیدی طولانی

کلمات کلیدی طولانی چگونه کار میکند؟

آمار نشان می دهد که تمایل کاربران برای جستجوی کلمات کلیدی طولانی بیشتر از کلمات کلیدی کوتاه است. بسیاری از کسب و کارهای موفق دقیقاً به این درک رسیده اند که مخاطب هدفش چه ذائقه ای دارد و چه چیزی را جستجو میکند.

به همین دلیل زمانی که کلیمه کلیدی طولانی را هدف سئو خود قرار می دهند، دقیقا مشتریان هدف را نیز جذب می کنند.

  • کلمات کلیدی طولانی نحوه جستجو کاربران را نشان می دهد

کاربران امروزی به دلیل مشغلیات و درگیری های ذهنی حوصله تایپ کردن را ندارند، آمار گوگل نشان می دهد استفاده از میکروفون گوگل برای جستجو هر روزه بیشتر می شود.

آنها زمانی که صحبت میکنند عبارت های طولانی را سرچ میکنند، پس هرچه شما از کلمات کلیدی طولانی تری استفاده کرده باشید به مقصود آنان نزدیک تر خواهید بود.

  • کلمات کلیدی طولانی برای موتورهای جستجو اهمیت بیشتری دارند

نکته جالبی که باید بدانید این است که موتورهای جستجو کاری به کلیت محتوای نوشته شده شما ندارند، بلکه خط به خط متن را آنالیز میکنند و زمانی که به کلمات کلیدی میرسند برای آن محتوا یک امتیاز مثبت ثبت می کنند. و همین جاست که دائماً کلمه کلیدی طولانی شما دیده می شود.

اما اشتباه نکنید، این موضوع به این معنی نیست که هرچقدر شما کلمه کلیدی را داخل متنتان بیشتر تکرار کنید امتیاز بیشتری از گوگل دریافت میکنید، خیر.

بلکه خوانایی متن برای موتورهای جستجو اهمیت دارد، از همه مهمتر اینکه، اگر کاربر وارد صفحه مقاله شما شود اما به مقصود خودش نرسد به سرعت از سایت شما خارج می شود و این امتیاز منفی بزرگی برای شماست.

  • کلمات کلیدی طولانی نرخ تبدیل بالاتری دارند

اینکه نرخ تبدیل چیست؟ را در یک مقاله مجزا، به صورت کامل توضیح داده ایم.

اما اینکه چگونه نرخ تبدیلمان را بیشتر کنیم به این منظور است که، هر مخاطبی که وارد سایت شما می شود، تبدیل به خریدار شود.

استفاده از قیف فروش به شما کمک به سزایی میکند. اینکه ما بدانیم مخاطبمان چه کسی است؟ راحت تر میتوانیم محتوا تولید کنیم. باید بدانید  که کلمه کلیدی طولانی نیز دقیقاً همین کار را برای ما انجام می دهد. اگر بتوانید کلمه کلیدی طولانی را پیدا کنید، یک محتوای خوب بنویسید، و مخاطب را به خریدار تبدیل کنید، آن زمان نرخ تبدیل تان بالا تر رفته.

  • کلمات کلیدی طولانی در دل خود کلمات کلیدی کوتاه زیادی دارند

یکی دیگر از ویژگی های جالب کلمات کلیدی طولانی این است که کلمات بیشتری در یک عبارت جستجو وجود دارد و منابع بیشتری را پوشش می دهد.

گوگل می تواند موضوع را به خوبی درک کند. بنابراین با ایجاد کلمات کلیدی طولانی، به طور خودکار منابع متنوع تری را هدف قرار می دهید.

 

ابزارهای کلمه کلیدی طولانی

ابزارهای کلمه کلیدی طولانی

کلمات کلیدی طولانی را از کجا پیدا کنیم؟

تا اینجای مقاله متوجه شدیم که کلمات کلیدی طولانی چی هستن و چرا انقدر اهمیت دارند. الان وقت آن رسیده که بتوانیم به کلمات کلیدی طولانی دسترسی پیدا کنیم و آنها را پیدا کنیم. در ادامه روش های ساده برای یافتن کلمات کلیدی طولانی را برای شما آماده کرده ایم:

پیشنهادات گوگل

این یک واقعیت است که تمام افراد برای سرچ یک موضوع به گوگل مراجعه میکنند. چرا که گوگل همه چیز را میداند. اما پیش پا افتاده ترین راه و البته بهترین راه برای پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی توجه به پیشنهادات گوگل است.

زمانی که یک کلمه ای را در گوگل سرچ میکنید، اگر کمی مکث کنید، گوگل چیزهایی را که کاربران قبلاً سرچ کرده اند را نیز به شما نشان می دهد. همین حرکت گوگل انبوهی از کلمات کلیدی طولانی را به شما نشان می دهد و شما را از سردرگمی نجات خواهد داد.

جستجوهای مرتبط

زمانی که یک عبارت را جستجو کردید و دکمه inter را زدید، پایین صفحه نتایج بخشی به نام جستجوهای مرتبط به شما نشان می دهد. در این قسمت بازهم کلمات و جملاتی که بیشترین سرچ را توسط کاربران داشته به شما نشان می دهد.

به صدای کاربران گوش دهید

ابتدایی ترین روشی که کاربران برای حل مشکلات خود انتخاب میکنند ،کامنت گذاشتن و مطرح کردن مشکلشان در زیر پست ها، مقالات و حتی انجمن های گفتگو است. شما اگر به این مکان ها سر بزنید دغدغه کاربران را متوجه می شوید و میتوانید متناسب با هدف مخاطبان، کلمات کلیدی طولانی درستی را انتخاب کنید.

از ابزارها کمک بگیرید

ابزارهای پیشرفته متصل به گوگل زیادی هستند که میتوانند به شما در زمینه پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی کمک کنند.

استفاده از گوگل آنالیتیکس، گوکل ادورز،kwfinder و Keyword Planner به شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

کلمه کلیدی طولانی را کجا استفاده کنیم

کلمه کلیدی طولانی را کجا استفاده کنیم

کلمات کلیدی طولانی را کجا استفاده کنیم؟

و اما آخرین مرحله و البته مهم ترین مرحله این است که کلمات کلیدی طولانی را کجا استفاده کنیم؟ یادتان نرود که وظیفه اصلی شما برای رشد وب سایتتان، تولید محتوا است. پس لازم است که کلمات کلیدی طولانی را به صورت حرفه ای درون مطلب خود جایگذاری کنید.

عنوان سئو

عبارت کلیدی طولانی شما ممکن است کل عنوان سئو را اشغال کند، اما اگر باز هم جا داشتید از کلماتی که باعث ترغیب شدن مخاطب می شود استفاده کنید.

مثلاً:  ۱۰ روش تضمینی برای افزایش ورودی وب سایت

توضیحات سئو

در متا دسکریپشن، یا توضیحات سئو سعی کنید لُپ مطلب را یادآور شوید و همچنین از کلمات کلیدی نیز استفاده کنید. کاربران بعد از دیدن عنوان سئو، اولین چیزی که به آن دقت میکنند. متا دسکریپشن است. اگر این توضیحات مرتبط با چیزی باشد که به دنبالش هستند، پس روی سایت شما کلیک میکنند.

اما اگر آن را به درستی ننوشته باشید، مطمئن نباشید که کاربران روی سایتتان کلیک کنند.

متن

سعی کنید از کلمه کلیدی طولانی به صورت اصولی درون متنتان استفاده کنید. نه زیاده روی کنید و نه کم کاری.

جوری از کلمه کلیدی استفاده کنید که به خوانایی متنتان آسیبی وارد نکند.

 

سخن پایانی …

دراین مقاله سعی کردیم تمام چیزهای که باید در مورد کلمات کلیدی طولانی بدانید و انجام دهید را به شما توضیح دهیم. استفاده از کلمه کلیدی طولانی برای کسب و کارهای نوپا بسیار اهمیت دارد، زیرا هزینه زیادی نمی خواهد و رقابت کمتری نیز وجود دارد

اگر هنوز هم سوال و ابهامی برایتان باقی مانده میتوانید کامنت بگذارید و یا با تلفن های پشتیبانی تیم کارینو وب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

5/5 - (7 امتیاز)

آموزش سئو

استفاده از کلمه کلیدی طولانیچرا کلمه کلیدی طولانی مهم استکلمه کلیدی طولانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *