طراحی وب سایت

 طراحی سایت

در اول باید بگوییم هر کسب کاری برای ورود به دنیای دیجیتال نیازمند طراحی سایت است. و در حقیقت برای راه اندازی شعبه آنلاین شغل خود در شهر اصفهان ، طراحی وب سایت اولین و مهمترین مرحله می باشد که باید با فرهنگ و سلقه مردم متناسب باشد و بتواند سیلی از بازدیدکنندگان را به خود جذب کند.

این امر باعث شده بسیاری از شرکت ها و کارگاه های بزرگ و کوچک بفکر  ورود به این بستر بزرگ با راه اندازی وب سایت  شوند تا بتوانند درصدی از این سیل عظیم کاربران را سمت خود بکشند و بازار مناسبی برای کسب و کار خود ایجاد نمایند.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت اصفهان کارینووب ، به واسطه سابقه کاری و مدیریت و اجرای پروژه های مختلف تمام نیازهای کارفرمایان را میداند.

در این راستا کارشناسان فروش یک جلسه مشاوره رایگان به صورت حضوری یا غیر حضوری با کارفرمایان محترم برگزار میکنند و در این جلسه بطور کامل نیاز مشتری مشخص می گردد.

در این جلسه مشاوره با توجه به نیاز مشتری بهترین و مناسب ترین مدل طراحی سایت مشخص می گردد.

خدمات سفارش طراحی سایت کارینو وب
خدمات سفارش طراحی سایت کارینو وب

خدمات سفارش طراحی سایت کارینووب

شرکت طراحی سایت کارینو وب ، به واسطه سابقه کاری و مدیریت و اجرای پروژه های مختلف تمام نیازهای کارفرمایان را میداند.

در این راستا کارشناسان فروش یک جلسه مشاوره رایگان به صورت حضوری یا غیر حضوری با کارفرمایان محترم برگزار میکنند و در این جلسه بطور کامل نیاز مشتری مشخص می گردد.

در این جلسه مشاوره با توجه به نیاز مشتری بهترین و مناسب ترین مدل طراحی سایت مشخص می گردد.

زمان تحویل وب سایت طراحی شده
زمان تحویل وب سایت طراحی شده

زمان تحویل وب سایت طراحی شده

مدت زمان پیاده سازی یک وب سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد.

در ابتدای آغاز یک پروژه، طی یک جلسه تمام نیازهای کارفرما دریافت می شود و طبق آن برآورد می شود که چقدر زمان میبرد تا یک وب سایت طراحی شود.

از ۱۰ تا ۴۵ روز کاری زمان می برد که یک وب سایت با تمام خواسته های مشتری به طور اصولی ساخته شود.

در طراحی وب سایت تمامی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه سئو سایت را مطالعه فرمائید

پشتیبانی وب سایت طراحی شده
پشتیبانی وب سایت طراحی شده

پشتیبانی وب سایت طراحی شده

از بهترین ویژگی هایی که شرکت کارینووب در اختیار کارفرمایان عزیز قرار می دهد و همین باعث شده اعتماد و اعتبار زیادی پیدا کنیم خدمات پس از تحویل پروژه و پشتیبانی بلند مدت است.

بهینه سازی سایت ، سرعت بارگذاری و لود سایت از جمله خدماتی است که در ابتدای شروع پروژه به صورت دقیق بررسی میشود.

اما اگر پس از اتمام پروژه به مشکلی برخورد کردید شرکت کارینو وب تا ۱ سال پشتیبانی رایگان دارد.

رضایت مشتریان ما باعث حفظ برند و اعتبار ماست.

مشاوره رایگان طراحی سایت
مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره رایگان طراحی سایت

تفاوتی ندارد شما پروژه طراحی سایت و سئو سایت خود را به ما بسپارید یا نه !!

زمانی که از ما درخواست مشاوره کنید، به صورت حضوری در اصفهان و تهران و یا تلفنی و یا از طریق اسکایپ توسط کارشناسان ما انجام می شود.

طی این جلسه کسب و کار شما بررسی می شود و به شما پیشنهاد می دهیم که چه نوع وب سایتی به کارتان می آید.

کارینو وب علاوه بر خدمات طراحی سایت و سئو سایت انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ را نیز ارائه می دهد.

تیم حرفه ای کارینو وب در تمام مراحل طراحی وب سایت و برندینگ شما همراهتان خواهد بود تا کسب و کارتان به موقعیت و نتایج بهتری دست پیدا کند.

کارینووب علاوه بر جلسه حضوری برای طراحی سایت در اصفهان امکان جلسه حضوری برای طراحی سایت و سئو در استان تهران را هم فراهم کرده که بتوانید مشاوره بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد.

مراحل طراحی سایت در کارینووب

بزرگترین لازمه یک پروژه موفق، سنجش صحیح و همه جانبه نیازمندی های مشتری است. اهداف پروژه، نمونه‌های مدنظر مشتری، انواع محتوا، حجم محتوا، سیاست‌های سئو، شبکه‌های اجتماعی، دسترسی مدیریت، نرخ آپدیت و سطح دغدغه‌های امنیتی. البته صرفا به نیازسنجی از مشتری هم کفایت نمی‌کنیم، بلکه با صرف وقت علیحده، صنعت یا رسته کاری مشتری را هم می‌شناسیم و سایت‌های رقبای داخلی و خارجی وی را بررسی می‌کنیم.کارینووب شما را در این مورد مشاوره خواهد داد

مشتری بین سه راهکار پیشنهادی پایه،‌استاندار و حرفه ای ارسالی، یکی را برمی‌گزیند و با مشاوره همکاران واحد فروش ما، پیش فاکتور خود را، جرح و تعدیل و نهایی خواهد کرد. سپس بر اساس فهرست صفحات و قابلیت های نهایی شده، پیش نویس قرارداد برای وی ارسال می‌گردد. قراردادی استاندارد، دوجانبه و منصفانه که بر اساس تحقیقات بین المللی در داده ورزان تدوین شده و به صورت بُرد بُرد، هم منافع کارفرمای پروژه را در نظر گرفته است و هم منافع شرکت طراح وب.

همانگونه که صفحه‌آرایی یک کتاب، بدون اینکه متن آن نوشته شده باشد، معنا ندارد، طراحی دیزاین گرافیکی سایت نیز قبل از دریافت کامل محتوای سایت بی معنی است. چرا که امروزه محتوا و طراحی آنچنان در هم تنیده که به هیچ وجه قابل جداسازی نمی‌باشد. مطابق با استاندارد بین‌المللی و با تاکید بر گردآوری کامل و صددرصدی محتوا، در همان ابتدای شروع پروژه، طی فازی با راهنمایی و مشارکت جدی و دوسویه مشتری، محتوای او را دریافت و در قالبی نظام مند و ساخت‌یافته مناسب مراحل بعدی خروجی می‌دهیم.

طراحی تمپلیت گرافیکی صفحات سایت، مطابق با دستورالعمل خروجی فاز معماری، آغاز می‌شود. لذا مطابق با رُل مدل‌ها و نمونه‌های معرفی شده مشتری در فاز نیازسنجی، کاملا مطابق با میل مشتری، بدون استفاده از قالب‌های آماده یا پوسته‌های از پیش طراحی شده، متناسب با موضوع کسب و کار او، به صورت اختصاصی تم گرافیکی از صفر برای مشتری اتود زده می‌شود و مرحله به مرحله به مشتری نشان داده می‌شود تا نظرات اصلاحی او دریافت گردد و نهایتا طرح به تایید کامل مشتری برسد.

در مورد صفحات داخلی،‌بر اساس اطلاعات اولیه دریافت شده در مراحل قبل، بسته به نوع دیزاین گرافیکی که مشتری خریداری کرده است،‌ همکاران دست به طراحی اختصاصی زده و صفحه را متناسب با تم کلی سایت که مورد پسند مشتری واقع شده است و بر اساس نوع محتوایی که قرار است در آن بنشیند صفحه آرایی میکنند. سپس مراحل نهایی شامل ریسپانسیو کردن و بهینه‌سازی برای سرعت بارگزاری و غنی سازی سئویی انجام می‌گیرد. این پروسه تا تکمیل کامل ورود دیتا در سایت ادامه پیدا میکند.

در این مرحله دسترسی فیلم‌های آموزشی آنلاین، که طریقه لاگین در پنل مدیریت، نحوه کاربری پنل ادمین و روش‌های بروزرسانی انواع محتوا در آن آمده است، برای مشتری ارسال می‌شود. پکیج ویدیوهای آموزشی که اپیزود به اپیزود،‌ به ترتیب مشتری را از مفاهیم ساده تا مفاهیم پیچیده‌تر آشنا می‌کند و مدیریت سایت را برای او امری آسان، مانوس و راحت جلوه می‌دهد که بتواند خودش،‌ مستقل از شرکت طراح و بدون نیاز به دانش فنی عمیق، تمام جزئیات سایت را در حین بهره‌برداری، بروزرسانی کند.

قبلا در حین پیشرفت پروژه و در هر مرحله از کار، صفحات سایت به مشتری تحویل شده است و همچنین فرصت کافی برای کار با پنل مدیریت در اختیار ایشان قرار گرفته و نظرات ایشان در صفحات سایت دریافت و اعمال گردیده است. اما در این مرحله، سورس کد، به همراه راهنمای نصب و راه‌اندازی سایت روی هر سروری برای مشتری ارسال می‌شود. بدین‌گونه مشتری می‌تواند سایت را هرکجا که تمایل داشت میزبانی نماید یا با هر شرکتی که تمایل داشت کار پشتیبانی سایت را پیش ببرد. اینجاست که تعهدات شرکت کارینووب در پروژه طراحی سایت به پایان رسیده و مشتری در صورت تمایل می‌تواند وارد فاز پشتیبانی شود.

در صورتی که مشتری تمایل داشت تا خدمات هاست، میزبانی ایمیل و پشتیبانی شرکت کارینووب را تمدید یکساله کند، پلن مورد نیاز خود را خریداری خواهد کرد. اینجاست که مراحل نهایی‌سازی سایت برای وی اعمال می‌گردد. مثلا لایسنس تمامی پلاگین‌های پولی و غیر رایگان وردپرس در سایت تعریف می‌شود. سایت در «گوگل سرچ کنسول» و «گوگل آنالیتیکز» تعریف می‌شود. ارتباطات امن (SSL) و امکان ارسال ایمیل لحظه‌ای در وردپرس برای ایشان فعال می‌شود. تنظیمات لازم روی پلاگین‌های امنیتی سایت اعمال می‌گردد تا مشتری وارد فاز طولانی مدت بهره‌برداری تحت پشتیبانی پاسخگو و متعهد ما می‌شود.

معمولا هر دو تا سه سال یکبار، وب سایت تحت پشتیبانی نیاز به بازطراحی پیدا می کند تا تم گرافیکی و قالب ظاهری سایت مطابق با مد روز و پیشرفت فناوری های وب و تفاوت الگوریتم های سئو و تغییر ذائقه کاربران، بروز شود. پروسه ای که بدون لطمه زدن به رکوردهای اطلاعاتی و سوابق محتوایی کش سایت، با اعلام هزینه ای قابل قبول برای مشتری شروع می شود و معمولا طی یکی دو هفته مطابق با میل و تایید خود وی تم جدید طراحی شده و بر تن سایت سوار خواهد شد تا سایت مجددا زیبا و مدرن شود

نمونه کارهای طراحی سایت

چرا سفارش طراحی سایت کارینو وب؟

 

✅ بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی سایت و سئو

✅ طراحی وب سایت برندهای معتبر

✅ ارائه بروزترین روش های طراحی سایت

✅ ارائه انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ (طراحی سایت، سئو، عکاسی، تولید محتوا و…)

✅ ارتباط نزدیک با مشتریان

✅ پشتیبانی و خدمات ۶ ماهه پس از پایان پروژه طراحی سایت

✅ قیمت گذاری مناسب همراه با پرداخت اقساطی

مشاوره رایگان کارینووب

هزینه طراحی وب سایت 

karinoweb

طراحی سایت رایگان

بسیار از صاحبان کسب و کار به علت هزینه های بالای طراحی سایت به دنبال طراحی سایت رایگان هستند که بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند. به خصوص شرکت های نوپا به علت کم بود بودجه در ابتدای راه بسیار در جستجوی این موضوع هستند.

برای طراحی سایت رایگان میتوان طراحی سایت را به طور مختصر آموزش دید و یا از طریق سایت ساز های آنلاین اقدام به طراحی سایت رایگان یا ارزان قیمت نمود ولی اگر دقیق تر بررسی نمائید همه شرکت هایی که این راه ها را پیموده اند در نهایت تصمیم به طراحی سایت حرفه ای گرفته اند !!

نکته در اینجاست پلن های ارزان یا رایگان نمیتوانند هدف گذاری درستی انجام دهند و در نهایت خروجی غیر قابل استفاده خواهد بود.

راه حل چیست؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ کارینووب برای کسب و کارهای نوپا طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ به صورت اقساطی را در نظر گرفته است که مدیران کسب و کار ها بتوانند به صورت اقساط هزینه ها را پرداخت کنند و در کنار آن با ورود به بازار آنلاین بتوانند درآمد داشته باشند.

مهم حضور درست و موثر در این فضا است که در نهایت منجر به فروش و کسب در آمد برای شما شود.

طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس

زمانی که بحث سفارش طراحی سایت به میان می آید دو راه پیش روست. سیستم مدیریت محتوای آماده و یا اختصاصی.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آماده، امن، ساده و در عین حال سریع است. روزانه هزاران برنامه نویس بر روی امنیت، پایداری و سرعت وردپرس کار میکنند تا این سیستم حرف اول را بزند.

طراحی سایت وردپرسی کم چالش ترین و سریع ترین نوع طراحی سایت است.

نکته پر اهمیت این است که سایت های وردپرسی در زمینه سئو سریعتر پیش می روند !!

اگر کلمه سئو برای شما نا آشناست حتماً به سئو سایت سر بزنید.

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

طراحی سایت شرکتی

همانطور که از نام طراحی سایت شرکتی مشخص این نوع از سایت های برای شرکت ها و کسب و کارهایی است که به دنبال معرفی خدمات یا محصولات خود هستند.

معمولاً مشتریانی که وب سایت اختصاصی با امکانات ویژه میخواهند و فصد دارند خدمات کسب و کارشان و یا برند شخصی خودشان را معرفی کنند، این گزینه مناسبشان است.

سایت شرکتی می تواند ویژگی های متفاوتی داشته باشد، طی جلسه مشاوره رایگان آنالیز های مربوطه انجام می شود و به شما خواهیم گفت به چه آپشن هایی نیاز دارید.

طراحی و توسعه وب سایت

طراحی سایت فروشگاهی

اما طراحی سایت فروشگاهی شناخته شده ترین نوع طراحی سایت بین مردم است.

سایت های فروشگاهی قابلیت فروش آنلاین دارند و برای کسب و کارهایی که به دنبال فروش محصولات فیزیکی هستند، کاربرد دارد.

در این دسته از وب سایت ها محصولات با قیمت مشخص به صورت ثابت یا متغییر قرار میگیرند و کاربران میتوانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

این وب سایت به صاحبین کسب و کار کمک می کند که بدون نگرانی از چک کردن مدام موجودی ها، جواب دادن به مشتری ها و دادن شماره کارت، فروش خود را انجام دهند.

البته نا گفته نماند که سایت های فروشگاهی نیاز به سئو دارند تا کاربران زیادی وارد سایت شوند و فروش های میلیاردی را تجربه کنند.

چرا به سفارش طراحی سایت نیاز داریم؟

امروزه خرید آنلاین چیزی بدیهی و جا افتاده است. شاید تا قبل از سال ۱۳۹۸ اگر به کسی می گفتیم چه مقدار سفارش به صورت آنلاین داری؟ رقم چشمگیری را ذکر نمی کرد اما الان که در اولین سال قرن جدید هستیم، تمام فروشگاه های کوچک و بزرگ فروش اینترنتی دارند و بخش اعظم فروششان به فروش غیر حضوری و آنلاین تعلق دارد.

به همین خاطر فروشگاه های کوچک و بزرگ به دنبال سفارش طراحی سایت هستند چرا که برای فروش آنلاین خود نیاز به یک بستر دارند و چه بستری بهتر از وب سایت ؟

داشتن یک وب سایت خوب به شما کمک میکند تا سرعت رشد کسب و کارتان بیشتر شود. رشد کسب و کارها در محیط اینترنت خیلی بیشتر از سایر محیط ها بوده و همین موضوع باعث شده تا زمینه رقابتی زیادی برای سفارش طراحی سایت ایجاد شود.

اما هنگام سفارش طراحی سایت باید به ریز ترین نکات نیز دقت کنید چرا که کوچک ترین حرکت اشتباهی نه تنها باعث پیشرفت شما نمی شود بلکه شما را در یک جایگاه ثابت نگه می دارد . اما این نکات چه هستند؟؟

برای طراحی سایت بهتر است با یک تیم حرفه ای و با تجربه همکاری کنید تا برا اساس نیاز شما یک سایت مناسب را طراحی نمایند، دقت کنید برای هر کسب و کار ظاهر سایت می تواند متفاوت باشد.

مثلا یک سایت فروشگاهی باید تمرکز را روی فروش محصولات بگذارد پس بهتر است در کنار سادگی دارای قابلیت سرچ هم باشد و یا یک سایت شرکتی باید بگونه ای باشد که جلوه ای از آن شرکت را به بازدید کننده ارائه دهد.

پیشنهاد می کنیم جهت طراحی سایت متناسب با شرکت های حرفه ای و با تجربه همکاری نمائید که در زمینه سئو ، تولید محتوا و … هم فعالیت دارند. این مورد به شدت در آینده وب سایت به شما کمک خواهد کرد.

مشاوره رایگان کارینووب

آژانس دیجیتال مارکتینگ کارینو با سابقه طولانی و نمونه کارهای مختلف ، همراه و همگام شما است تا به بهترین نتیجه در بازار آنلاین دست یابید و این مهم نیازمند تجربه ، تخصص و بردباری است.

چرا باید به سفارش طراحی سایت رو بیاوریم؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باید همگی به سمت سفارش طراحی سایت بروند این است که، در بازار سنتی فقط تعداد محدودی مشتری شما هستند و افرادی که در محدوده زندگی و در نهایت در شهر شما هستند میتوانند از شما خرید کنند.

اما زمانی که یک وب سایت برای کسب و کار خود طراحی میکنید، یک کشور مشتری شما هستند، یکی از بزرگترین مزیت های سفارش طراحی سایت این است که افراد از کل ایران محصول شما را می بینند و میتوانند خرید کنند، اگر بتوانید محصولات خود را به خارج از کشور نیز ارسال کنید که یک جهان مشتری شما هستند.

پس هرکسی که دوست داشته باشد فروش بیشتری داشته باشد و کسب و کارش گسترش پیدا کند، باید به سفارش طراحی سایت فکر کند.

مزایای طراحی سایت برای رشد کسب و کارها

طراحی سایت مزایای زیادی دارد باعث می شود شما برند خود را بدون هیچ دغدغه ای به مردم معرفی کنید و بدون اینکه شما به دنبال مشتری ها بروید، کاری کنید آنها دنبال شما بیایند !!

✅ اعتبار بخشیدن به برند

✅ جذب مشتری های جدید

✅ ماندگاری مشتریان قدیمی

✅فعال بودن همیشگی بازار آنلاین

✅ تبلیغات ارزان

✅ صرف زمان کمتر اما با کیفیت تر

✅ استخدام نیروهای کمتر

سوالاتی که شما پرسیدید…

4.7/5 - (23 امتیاز)

23 دیدگاه

  • سلام و خسته نباشید خدمت تیم کارینووب
    من قبلا یک سایت طراحی کردم و به دلایلی الان از ظاهر سایت راضی نیستم و شرکت طراح هم مسئولیت تغییر ظاهر رو به عهده نمیگیره. خواستم بدونم که باز طراحی هم انجام میدید؟؟؟؟

    • سلام جناب کامرانی عزیز. بله وب سایت هایی که توسط شرکت های دیگه طراحی شدن رو ما بعد از اینکه تمام نیاز ها و خواسته هاتون رو از وب سایت بدست آوردیم، طراحی میکنیم و این طراحی تا چند سری قابل تغییر هست تا دقیقا به نقطه ایده آلتون برسه. برای اینکار کافیه از بخش مشاوره با ما تماس بگیرید تا نسبت به رقباتون عقب نمونید

  • سپاسگذارم اطلاعاتی که نوشتید انصافا خیلی کامل بود. هر سایتی که برای طراحی سایت میفرستن تو صفحات دیگه. گیج میشه آدم سایتو میبنده

  • سلام خسته نباشید و خدا قوت به مجموعه کارینو وب
    محتوا بسیار عالی. سپاسگذارم

  • سلام
    ممنون از مطالب مفید و کاملی که ارائه دادید
    انشالله در آینده نزدیک حتما ، با تیم کارینووب همکاری خواهیم داشت

  • طراحی سایت اصفهان کارینو وب یکی از بهتریناس من سایت هلنسا رو بهشون سپردم و واقعاً راضی هستم انشاله بقیه دوستان هم از خدمات طراحی سایت کارینو وب استفاده کنن و انتخاب درستی داشته باشن

    • آوا عزیز برای سفارش طراحی سایت میتونید فرم تماس رو پر کنید تا ما باهاتون تماس بگیریم یا با شماره ۰۹۱۳۸۱۴۹۰۲۲ تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره رایگان ترتیب بدیم و طراحی سایتتون رو شروع کنیم

  • من سایت فروش لوازم خانگی دارم . در حال حاضر با اینکه هیچ کاری روی سایت نکردم صفحه ۹ هستیم. میخواستم سئو سایت رو انجام بدین اگر امکانش هست بگید باید چیکار کنم؟

    • رضا عزیز سئو سایت به شما کمک میکنه به صفحه یک گوگل و حتی لینک یک برسید. این اتفاق کمک میکنه که شما فروش بیشتری داشته باشید.
      برای سئو سایت کافیه با ما تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره باهم هماهنگ کنیم. ۰۹۱۳۸۱۴۹۰۲۲

  • من فقط به سفارش طراحی سایت نیاز دارم اسم کارینو وب رو هم زیاد شنیدم اگر فقط طراحی سایت بخوام و سئو نخوام امکانش هست؟

    • بله دوست عزیزم امکانش هست که به صورت جداگونه فقط سایت براتون طراحی کنیم
      اما در نظر داشته باشید که هر کسب و کاری برای دیده شدن و فروش بیشتر نیاز به سئو داره
      اما به طور کلی سفارش طراحی سایت و سئو سایت از هم مجزا هستند

    • نه قطعاً قیمت تمام شده سفارش طراحی سایت رو نمیشه قبل از اینکه تمام انتظارات کارفرما رو فهمید، گفت.
      طبق یک جلسه مشاوره متوجه میشیم که شما چه انتظاری ازسفارش طراحی سایت دارین و بعد قیمت تمام شده رو بهتون اعلام میکنیم، ممکنه کمتر یا بیشتر از ۶ میلیون بشه

  • طراحی سایت وردپرس به چه صورته؟ من برای یک مدرسه غیر انتفاعی نیاز به وب سایت دارم میخواستم بدونم باید طراحی سایت اختصاصی انجام بدم یا وردپرس براش کافیه؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *